Права та обов'язки здобувачів освіти

1. Учні мають право на:

• повагу людської гідності;

• захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, булінгу (цькування), дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю учнів;

• безпечні та нешкідливі умови навчання;

• якісні освітні послуги;

• індивідуальну освітню траєкторію, що реалізується, зокрема, через вільний вибір видів, форм і темпу здобуття освіти, навчальних дисциплін та рівня їх складності, методів і засобів навчання;

• справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання;

• свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької, дослідницької та винахідницької діяльності;

• участь в різних видах навчальної, науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;

• користування бібліотекою, навчальною, виробничою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою ліцею;

• доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі та дослідницькій діяльності;

• відзначення успіхів у освітній діяльності;

• особисту або через своїх законних представників участь у громадському самоврядуванні та управлінні ліцею;

• отримання соціальних та психолого-педагогічних послуг як особа, яка постраждала від булінгу (цькування), стала його свідком або вчинила булінг (цькування);

• інші необхідні умови для здобуття освіти, у тому числі для осіб з особливими освітніми потребами та із соціального незахищених верств населення;

• перегляд результатів оцінювання навчальних досягнень з усіх предметів інваріантної та варіативної частини.

Учні, за умови відповідного фінансування, мають право на отримання додаткових індивідуальних та/або групових консультацій та/або занять з навчальних предметів, з яких проводиться державна підсумкова атестація на відповідному рівні повної загальної середньої освіти, та з яких рівень досягнутих результатів навчання менше середнього рівня результатів навчання учнів відповідного року навчання у ліцеї навчання.

2. Учні зобов’язані:

- учні приходять до ліцею за 15-20 хвилин до початку навчальних занять, маючи чистий і охайний вигляд, займають своє робоче місце, готують все необхідне навчальне приладдя до уроку.

- покинути ліцей під час навчальних занять можна лише після пред’явлення довідки від батьків, медичного працівника (за узгодженням з батьками) класному керівнику.

- у разі пропуску занять до 3-х днів учень зобов'язаний надати класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, які їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів учень зобов'язаний надати довідку з медичної установи.

- цькування, бійки, залякування, лихослів’я та знущання над людиною є неприпустимі форми поведінки у ліцеї та за його межами.

- поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;

- виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності), дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягти результатів навчання, передбачених стандартом освіти для відповідного рівня освіти;

- дотримуватися вимог Статуту, правил внутрішнього розпорядку ліцею, а також умов договору про надання освітніх послуг (за його наявності);

- відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я, здоров’я оточуючих, довкілля;

- бережливо ставитись до державного, громадського та особистого майна;

- повідомляти керівництво ліцею про факти булінгу (цькування) стосовно учнів, педагогічних та інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб;

- користуватись мобільними телефонами, планшетами, ноутбуками під час проведення навчальних занять лише за дозволом класних керівників/ вчителів-предметників.

3. Учням забороняється:

- палити, вживати алкогольні напої, наркотичні та психотропні речовини;

- жорстокоповодитися з дітьми, однолітками, педагогічнимипрацівниками, людьми старшоговіку;

- у разі знаходження невідомих предметів не підходьте, не торкайтеся і не пересувайте його.

Учні залучаються за їх згодою та згодою батьків або осіб, які їх замінюють, до самообслуговування, різних видів суспільнокорисної праці відповідно до цього Статуту і правил внутрішнього розпорядку з урахуванням віку, статі, фізичнихможливостей та відповідно до Санітарного регламенту для ліцеїв загальної середньої освіти.

/Files/images/Сливка А.jpg

Вибори президента учнівського самоврядування 2022

Основною ланкою у становленні колективу є учнівське самоврядування. Демократизація виховної діяльності ліцею передбачає широкий спектр напрямків формування активної особистості: пробудження національної самосвідомості учнів, розвиток самостійності, готовності займати активну позицію в колективній діяльності й брати на себе відповідальність, вміння відстоювати власні та колективні інтереси, розвиток здатності до розв'язання нестандартних проблем. Воно захищає й забезпечує права всіх учасників колективу, сприяє формуванню у них громадянськості, організаторських якостей, допомагає педагогічному колективу в проведенні різноманітних заходів, виступає їх ініціатором у сучасній школі, яка самостійно формує органи самоврядування. Загалом учнівське самоврядування є незамінним помічником педагогів.

У вересні в ліцеї відбулися вибори Президента учнівського самоврядування.

На пост Президента ДЮЛ було 2 кандидати: Сливка Андрій - 8 клас та Анастасія Танчак - 9-А клас.

Кандидати в президенти розробили свою програму.

Оскільки навчання проходить очно та дистанційно, то кожен бажаючий мав змогу перейти за посиланням

https://forms.gle/qCURejPExtvaS1vm8 та віддати свій голос за кандидата

Вітаємо Андрія Сливку з перемогою в виборах Президента ліцею

Кiлькiсть переглядiв: 233